Partnerinformation

Välkommen som partner till nya eventet Q 9-11 mars 2018.

Marknadsföringspaketet är detsamma för alla partners och ger dig, utöver standardinnehållet, möjlighet att välja till följande delar:

* Goodiebaginnehåll till deltagarna
* Möjlighet att sponsra tävling
* Möjlighet att ansöka om butiksförsäljning

Standardinnehåll

Du får en egen undersida på eventets hemsida där du kan välja fritt hur du vill marknadsföra din butik, ex med logga, produktbild, text, kontaktuppgifter och/eller erbjudande. Du har motsvarande ca 1 st A4 att använda. Material skall skickas till event@q.qumio.se

Utöver detta kommer din logotyp att synas:
* På Facebooksidan
* Under träffen i bildspel och på flera platser
* I häftet som deltagarna får

En fraktsedel med DHL ingår också om du väljer att skicka in goodiebagsgåvor och/eller tävlingsvinster. Frakten ingår om du skickar ditt paket senast den 31 januari 2018.

Meddela även vid beställning om du är intresserad av deltagarplats samt boende. Som partner har du förtur och kommer att få möjlighet att anmäla dig innan övriga. Kostnad för detta tillkommer enligt prislista. Erbjudandet om förtur gäller partners som beställt marknadsföringspaket senast 20 oktober 2017 och använt sig av länk för beställning av deltagarplats samt ev boende senast 23 oktober 2017 kl 18.00.

Deltagarplats för partner är rabatterad med 200 kronor (max 2 platser/partnerföretag).

Pris: 1600 kronor

Marknadsföringspaketet är avdragsgillt i din verksamhet och inkluderar 25% moms.

Marknadsföringspaketet beställs via Caragas webbutik HÄR.

Marknadsföringspaketet betalas i webbutikens kassa med bankgiro/konto (förskottsbetalning), Swish, Payson eller Klarna företagsfaktura (fakturaavgift tillkommer med 39 kronor).

OBS!! Ändra till Jag handlar som: Företag i kassan innan du godkänner beställningen.